Re: Riva TNT i Win95

Autor: FiDO (fidogo2_at_go2.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 02:29:37 MET DST

Użytkownik Marcyn <marcyn_at_post.com> napisał:

> no to tylko potwierdzilo to co mowilem - to co zasugerowalem zadziala na
> 100% - mozesz mi zaufac ;)

Ok, pliczek ściągnęłem (coprawda nie z Microsoftu (nie mogłem znaleźć)
ale ściągnęłem). Jutro przychodzi kumpel od tej karty i zobaczymy czy
naprade mogę Ci ufać :) Tylko dziwi mnie trochę fakt, że karta niby
działała, tzn. Windows normalnie chodził, nie działało tylko dopalanie.

--
Pozdrowienia,          ][ "...196 cm przewyższający wzrostem
FiDO                   ][ bramkarza Francuzów."