Re: ECS K7S5A - pytanie troche inne

Autor: Marcyn (marcyn_at_post.com)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 01:20:54 MET DST

Hi,

"Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote in message
> Marcyn -- w każdym sklepie w Gliwicach masz szerokie obudowy do
> wyboru do koloru -- zwykłe, kolorowe, w ciapki i tak dalej :)
> Niedawno kupowałem w PROFie i do wszystkich slotów 5.25" dało
> się wkładać urządzenia, nawet gdyby była większa płyta.

kochany moj Ty - pinkolisz ;)

dzisiaj z kolega przeszlismy po KAZDYM sklepie - i w kazdym ludzie
rozkladali rece jak uslyszeli, o ktora plyte chodzi ;>
szeroka czy waska, dluga czy krotka - kazda zla ;) - u nas nie ma DOBREJ
obudowy - chociaz podobno we wtorek ma taka byc w Fenixie na Polibudzie
;) - zobaczy sie

a te szerokie sa prawie OK - tzn sa OK dopoki nie wsadzisz pamieci - z
pamieciami TYCI TYCI za waskie sa ;(

BTW mam teraz godzine 1:19 i jakis debil z gory puszcza na maxa od 30minut
TECHNO ;)) niezle, niezle co za sasiedzi ;)

--
pozdrawiam - Marcyn
mailto:marcyn_at_post.com