Re: cd-rom

Autor: D.Z. (123_at_abc.def)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 00:00:21 MET DST

On Fri, 7 Sep 2001 14:33:55 +0200, "KPN" <Indiana_Jones_at_interia.pl>
wrote:

>Mam windowsa 3.11 i zainstalowałem CD-ROMa który nie ma sterowników
>bo pod FAT32 są plug & play. W starym windowsie nie chce chodzić co mam
>zrobić?

o ile sie nie myle to do obslugi cdromu w win 3.1 potrzebujesz
dosowego sterownika cdex lub cos w tym stylu (to microsoftu bylo i
powinno byc na dyskietkach z dosem 6.22) ktory sie wgrywa z dosu przed
zaladowaniem windows inaczej to niepociagnie
mam gdzies zachowane stare pliki autoexec.bat i config.com
moge je tobie podeslac abyc mial przyklad konfiguracji
daj znac jezeli potrzebujesz
agap_at_optonline.net