Nagrywarka - problem z kontrolerem IDE

Autor: Mr MPS (mpsnews_at_wp.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 23:47:14 MET DST

Mam nagrywarke wewn. Yamaha CDRW IDE 24/8/8, system Win 98 (nie SE) i nastepujacy
problem: co jakis czas przy uruchamianiu windozy wyskakuje mi blue screen z
napisem: "problem z kontrolerem IDE, nie obslugiwana jest taka konfiguracja - jedno
urzadzenie dziala w trybie zgodnosci drugie w trybie 32-bitowym, aby zapobiec
uszkodzeniu wylacz komputer..."... Po restarcie naped CDROM jest juz nieobecny w
systemie, jedyny sposob jak do tej pory to reinstalka windows. Problem chyba jest ze
sterownikami, ale nie jestem pewien. Szukalem i sciagalem sterowniki ze stron Yamahy
ale to nie pomoglo. Czy ktos spotkal sie moze z takim problemem - jak go rozwiazac?
MPS (mpsnews_at_wp.pl)