Re: eeee klopot!!! jak przywrocic ksiazke adresowa ? ...

Autor: Skoczeq (skoczeq_at_irc.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 23:17:54 MET DST

> bez pozdrowien za NTG (Zla grupa na litosc) i wstretnny crosspost (po co
> slesz na 2 zle grupy ?? )

naprawde nie jestem w humorze ale jak zaczeles to ci powiem:

mialem ksiazke adresowa od kilku lat .. i nagle stracilem ja (przez
przypadek) i chcialem sie dowiedzic jak odzyskac .. sprawa bardzo wazna ..
BTW myslalem, ze jednak jestes jednym z myslacych internautow.... oj mylilem
sie ... na prawde

--
Pozdroofka (nie dla ciebie)
Skoczeq