Re: NDD podejrzewa blad na HDD 40 GB

Autor: Woxy Ivanhoee (_woxy__at_priv.onet.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 22:23:42 MET DST

Użytkownik "kwiatek" <fizol_at_friko6.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Niedawno zalozylem do kompa nowy dysk 40 GB segate. Jest podzielony 2 GB
> primary i reszta extendent, na 4 logiczne. Wszystko dzialo OK. Ale gdy
> odpalam NDD (ver. 2001) to wyskakuje ostrzezenie o blednej partycji
> rozszerzonej i proponuje jej naprawe po ktorej kasuje wszytkie dyski
> logiczne poza pierwszym. MB to soltek 75 KV+. Procek Duron 600.
> Co moze przyczyna takiego zachowania NDD ?

To akurat wina samego NDD. Wylacz sprawdzanie poprawnosci partycji i bedzie
O.K. Ja mam to samo z dyskiem IBM na ABIT BE6-2 z kontrolerem Highpoint'a.
Pisalem do abita, highpointa i napisali ze to wina NDD (do czego ten sie
oficjalnie przyznaje).

Pozdrawiam
Woxy Ivanhoee

P.S. Czy scandisk cos wywala ???