Re: NortonGhost - pytanko?

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 18:28:02 MET DST

przemek napisał(a):

> Uzywalem norton ghosta pod dosa i gdy chcialem wykonac image 45Gb dysku
> (dysk podzielony na dwie partycje i zapelniony na 95% ) z kompresja to komp
> zawsze resetowal sie po wykonaniu 60 - 75% zadania .
Zaraz, bo nie jestem pewienczy wszystko dobrzezrozumialem. Chciales
zrobic obraz dysku 45GB zapelnionego w 95%? to jest prawie 43GB po
kompresji x2 to bedzie ponad 21GB. A nie probowales wrzucic go na ten
sam dysk, lub za mala partycje? Moze jakis bad sektor?

>Bylo to bardzo denerwujace bo czekalem kilka godzin aby zaczynac wszystko od nowa .
domyslam sie :))

> W koncu
> zrobilem obraz tylko partycji
> systemowej (11 Gb) a pliki z drugiej partycji przenioslem recznie.Dodam ze
> normalnie pracuje na tym komputerze
> , jest on wlaczony 24h /dobe i takie restarty mu sie nie zdarzaja. Spotkal
> sie ktos moze z czyms takim?
Moze spod dosu nie radzi sobie z dyskami ponad 32GB. Mozesz zrobic
doswiadczenie i sprobowac tej operacji spod Windy. Ghost2001 dziala tez
pod Windowsem (sprawdzalem). Nie wiem czy jest to polecane, ale u mnie
dzialal. :)
Pozdrawiam Yablon

--
Tomasz Jablonowski aka Yablon           | ICQ:   51956669 |
yablon_at_wasko.pl                         | tel. 0604302804 |