Re: Savage4 + AverMedia + SBLive +MB Via = zwis?

Autor: . : CooLBaRT : . (plachecki_at_post.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 18:16:09 MET DST

ja próbowałem kiedyś u kogoś savage4 zaznajomić z tunerem pixelview, i du@# :( dopóki nie włączyłem tunera było ok, gdy włącze zwis, ale tuner działa (tzn jest obraz tv) ponoć ludziom działa taka konfiguracja, na streach 8.20.13 czy jakoś tak, a poza tym dobrze nie używac firmowego softu - polecaja borgtv.