Re: film na DVD

Autor: kraju (rogatyr_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 15:23:21 MET DST

> pełna
> >

> Ze sklepu.
ech....czy ja zapytałem się z kąd moge sciągnąć zcrackowaną wersje jakiegoś
płatnego progsa?? bo tak mi odpowiedziałeśś
a co to jest freeware to nie wiecie towarztszu (sorry udzielam się na alt.
pl.popieram.lenina ;)? może dla ciebie pełna znaczy piracka ale wierz mi są
programy za darmo

>W Warszawie PoverDVD kupisz w sklepie Format.
hmm linku żeś nie dał więc co mam wskoczyć do pociągu przejechać 300km wyś
iąść w wa-wie na centralnym i zapytąć stojącą
obok staruszke "przepraszam gdzie jast sklep Format"...życzę sobie powodze
nia a tobie dakładniejszych rad (a może na odwrót:? )

Pozatym Co pracujesz w tym sklepie i płacą ci za napędzanie klijenteli??

> Pozdro
>
> Piotrek

nie Pozdro :/

Kraju