Re: Dla P II 350 /slot 1 jaka plyta?

Autor: zetware_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 07 Sep 2001 - 15:17:39 MET DST

M726 to PC Chips Bx Cel
Też mam ten problem odkąd kupiłem GF2MX
Komputer po prostu zamiera po pewnym czasie kiedy oglądam TV Borgiem.
Przy normalnej pracy zamrożenia nie występują.
Sposób na wyjście z zamrożenia:
Ctrl-Alt-Del -> kiedy pojawi się okienko -> Anuluj albo Esc.
Przy następnym zamrożeniu to samo.
Kiedyś pozbyłem się tego efektu na trwałe w efekcie eksperymentów z różnymi
wersjami detonatorów. Niestety po totalnej katastrofie Seagate U5 (nigdy więcej
nie kupie dysku tej firmy) i wymianie HD na nowy nie udało mi się już uzyskać
stanu sprzed katastrofy.
Jako przyczynę takiego zachowania tej płyty mogę wskazać konflikty pomiędzy
mechanizmami power managment a kartą graficzną NVidia lub (w moim przypadku)
tunerem TV.
Wymiana płyty powinna pomóc.