Has³o w laptopie

Autor: dyskret_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 07 Sep 2001 - 13:34:22 MET DST

Jestem legalnym posiadaczem laptopa firmy Dell. Jestem równie¿ cz³owiekiem
kole¿eñskim i po¿yczy³em go przyjacielowy, który pilnie potrzebowa³ komputera
przeno¶nego na czas urlopu. Zwróci³ mi go, ale niestety komp jest zablokowany,
odrazu po w³±czneiu prosi o jakies has³o. O jakie to ja nie wiem, koles
twierdzi ¿e jak któregos piêknego dnia w³±czy³ go to samo siê to pojawi³o. Co
ja mam teraz robic, prosze o pomoc.

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl