Asus P2B i PIII 700/100 FCPGA - komus ruszylo ???

Autor: [ gjon ] (gjon_at_post.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 10:43:11 MET DST

meczę się z tą sprawą od kilku dni i właśnie zacząłem się
zastanawiać, czy to w ogóle ma sens... zmieniłem już kilka
przejściówek miedzy SLotem 1 a FCPGA i czapa - płyta nie widzi
tego procesora (zachowanie takie samo, jak gdbyby go nie
było)... czuję, że płyta nie potrafi sobie poradzić ze zbyt
małym napięciem do obsługi PIII Coppermine'a (1.65V) -
wcześniej tam chodził Celeron 300 (ma chyba 2V - jeśli dobrze
pamiętam)....

a może jednak komus się udało?

ps. BIOS mam w wersji 1012, czyli najświeższej (jest jeszcze
1014, ale jako beta, więc nie ruszam)

--
ostro pozdrawiam                       Grzegorz Jon
UneZoneGrise: http://www.uzg.prv.pl