Re: Końcowy TEST płyt głównej ECS K7S5A !!!

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Fri 07 Sep 2001 - 07:54:56 MET DST

być może ...

ale pochodzi z ich własnej grupy dyskusyjnej ...

W SIS735 bardzo mi się nie podoba współpraca z Duronami i Athlonami na FSB200
Mhz ale z Athlonem FSB266 juz chipset działa tak jak powinien.

Jednak bardzo mnie zmartwił mnie minimalny zysk przy zastowaniu pamieci DDR
266Mhz ustawionych na CAS2 i w trybie Ultra ...
Jest to bardzo mało jak na max. wyzyłowane pamieci i ustawienia ...

Ale i tak czekam na KT266a bo wyniki na płycie referencyjnej sa bardzo
obiecujące ...

http://www.xbitlabs.com/mainboards/via-kt266a/

Moze wtedy wreszcie wymienię swoją płytę głowna :-)

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///