Matrox G550-warto?

Autor: Artur Kaczmarzyk (arturk77_at_go2.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 21:28:32 MET DST

Witam!
Planuje zakup karty graf. (moja jest juz b.stara) i mam straszny bol
glowy.Nie wiem co wybrac.Prosze o pomoc.Wyjasnie, ze intersuje mnie glownie
karta zapewniajaca jak najwyzsza jakosc obrazu i wydajnosc w grafice
2D-glownie rysowanie w AUTO CAD,ale takze troche rozrywki (np. DVD itp.).Nie
gram i raczej nie bede grac w "nawalanki" i inne gry wymagajace
superszybkiej karty 3D.Jedyne granie jakie mnie od czasu do czasu intersuje
to: strategia,managery itp.Slyszalem,ze dobrym rozwiazaniem moze byc
Matrox.Czy warto kupic Matroxa G550. Bardzo prosze o opinie na ten temat.

Artur Kaczmarzyk
arturk77_at_go2.pl