Re: RSokol vs SMarczynski

Autor: Piotrek (piotrek_at_duo.com.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 20:26:18 MET DST

> z ostatnich watkow to jest rekordowy [ Duron 800 -vs- Celeron 800 ]
> jak dotad 140, a jeszcze sie nie skonczyl :-))
> --
> pawel

A wiecie czyj to jest watek? MOJ :-p
Jak go zaczynalem to bylem zagorzalym intelowcem, trzymajacym sie go
rekoma i nogami i chcacym zaplacic 2x wieksza kase byle nie kupowac
amdka na via itp... Jesli czytacie troche grupe i mnie kojazycie to wiecie
jak sie zmienilem, wlasnie m.in. dzieki temu watkowi. Mnostwo ludzi a
takze wiele stron mnie przkonalo do zmiany o 360'. Podobnie bylo ze
mna i moja wiara w Live!'a. Idzcie z nim w cholere skoro takie problemy
czesto sie tej karcie zdazaja :p ...juz zdecydowalem, ze kupie sobie
Hercules Gamesurround Fortissimo II i bede miec swiety spokoj :)

Pozdrawiam
Piotrek

Hmmm..
moze jeszcze jakis taki watek wymyslec? :p