Re: Jak "ręcznie" zmienić współdzielenie przerwań?

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 17:24:09 MET DST

>W instrukcji do płyty powinieneś mieć informację o tym, które sloty
>PCI dzielą między sobą przerwania. Przekładając odpowiednio karty
>w slotach powinieneś zlikwidować współdzielenie przerwań.

Ups, chyba źle sformułowałem swój problem.

Chodzi mi o to, jak poprzydzielać optymalnie przerwania (te współdzielone).

IMHO wybrałem optymalnie, bo:
1. (IRQ 3 - modem + VIA Audio Controller) kiedy korzystam sporadycznie z
internetu nie wykorzystuję (intensywnie) dźwięku.

Ale pojawiają się też wątpliwości...
(IRQ 11 - karta sieciowa Realtek 8029 + Riva m64 + karta SCSI) - wolałbym
mieć kartę graficzną solo (BTW czy w ogóle przydzielić jej przerwanie?). Ale
wtedy jak rozdzielić sieciówkę i SCSI?
Dodam, że z sieci też korzystam (na razie) sporadycznie i komputer
najczęściej działa "w pojedynkę".

>Przekładając odpowiednio karty
>w slotach powinieneś zlikwidować współdzielenie przerwań.
Chyba nie w moim przypadku, bo jest ich zbyt mało.

--
Janusz - Vahanara