Problemy z Duronem? (po raz drugi)

Autor: Pablo (pablo_at_red-pradnik.krakow.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 19:43:57 MET DST

Z tego co teraz widze problem jest zlozony i isnieje wiele opinii na ten
temat dlatego podaje jeszcze raz konfiguracje sprzetu i opisuje problem
dokladniej.
- Procesor Duron 750
- Płyta Soltek 75KAV
- 128 MB RAM 100MHz
- Dzwiek na plycie
- Grafika RIVA 128 ZX PCI 8MB

Wszystko chodzi na win 98 SE i nic nie muli bo system dopiero co postawiony.
Filmy leca z dysku takze o problemach z cd zapomnijmy. Filmy nie przycinaja
sie, ale poprostu zacinaja. Wyglada to mniej wiecej tak ze w momencie gdy
pojawi sie tekst to klatka sie zatrzymuje i powoli odswieza ja linijka po
linijce od dolu ekranu. Nie ma dodatkowo znaczenia czy jest to full screen
czy okienko i nie pozostaje nic innego jak tylko brutalnie zamknac program.
Nie wiem co to moze byc...uzywalem vplayera i bestplayera, a driverow do
takiej starenkiej karty juz chyba nowszych nie ma.

Czekam na jakies wskazowki: pablo_at_red-pradnik.krakow.pl
Pozdrawiam
Pablo