Re: Tuner TV

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 18:09:30 MET DST

> Prawie wszystkie popularne karty TV kosztuja teraz ponizej 400zl, nie wiem
> jak u innych ale moja FlyVideoII ma wyjscie composite.

Czytać nie umiecie (do całego wątku) ?
Kolega pyta się o wyjście a zwykłe tunery tv mają tylko _wejścia_
composite. Wyjście ma za to np. każdy Ati All in Wonder-
może by Ci się trafił jakiś stary używany na chipie ATi Rage 128
lub Rage pro no bo na Radeonach cena jest pow. 1000 zł.

A jak nie to jakaś karta graficzna z wejściem-znowu może byś
kupił jakąś używaną (allegro-byleby wysłali takim kurierem żebyś mógł
sobie przed zapłaceniem zobaczyć co jest w paczce-np. chyba Pocztex)

PeJot