Synteza mowy w Wirtualnej Polsce - czy to wogule dziala ?

Autor: axel (winnetou_at_bankier.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 18:07:10 MET DST

Mam konto pocztowe na WP. Zainstalowałem najnowsze wersje Kontaktu i Syntezy
mowy lecz w żaden sposób nie mogę zmusić programu do odczytywania meili
znajdujących się w mojej skrzynce pocztowej. Kontakt nie zawiera przecież w
meni żadnych poleceń uaktywniających system syntezy mowy. Jak to
"dziadostwo" się wogule obsługuje :-/. System pomocy dostępny na ich stronie
właściwie też niczego nie wyjaśnia.

Jeśli ktoś wie jak zmusić komputer do "gadania" to proszę o wyjaśnienia
(najlepiej na priva)