Re: Wina Durona?

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 11:46:04 MET DST

Pablo napisał(a):

> Sprawa wyglada tak. Kupilem Durona 750MHz i plyte Soltek 75KAV. Do tego mam
> Rive ZX PCI. Taki sprzet spokojnie powinien wystarczyc do ogladania filmow w
> div x, a ja wlasnie mam z tym spory problem. Filmy wieszaja sie kompletnie
> (nie przycinaja) i nie wiem w czym rzecz.
Ja mam Durona 800 i te sama plyte Soltek 75KAV i na marnym Savaje4
(16MB) filmy chodza plynne pod (WinMe/Win2000). Wiec nie jest to wina
ani proca ani plyty. Zdaje sie ze minimalne wymagania to ok PII266Mhz
(Cel300) i karta 4Mb nawet na PCI, ale tego nie wiem na pewno,bo nie
testowalem na niczym ponizej C366. Problemy moga wynikac z wielu rzeczy.
1. Bledy w kompresji lub/i sciaganiu filmu. Mnie czasami wieszal sie
Win9x w czasie ogladana filmu. Restartowalem wtedy kompa i odpalalem
Win2000 czasami pomagalo a czasami trzeba bylo przewinac kilka sekund
filmu. IMHO wina byly bledy w aviku. Zle sie cos sciagnelo albo zle
zrobiony filmik. Czasami zauazalem takie sytuacje gdy nagralem filmik na
CD. Odtwarzany z CD wieszal mi Win9x i zgranie na dysk nie pomoglo.
Przyczyna mogly byc bledy w czasie nagrywania lub/i jakies bledy samego
nosnika.
2 Ryski na CD (jesli ogladasz z CD-ROMU) lub z niej zgrywane (patrz 1.)
3. Zle zainstalowane, lub nieprawidlowe DivX lub/i sterowniki karty
graficznej
4. "Zamulony" Win9x - przeinstalowac :(
5. Sprawdz czy masz wlaczone UDMA
6. Sprobuj obejrzec fragment wieszajacy kompa nie na pelnym ekranie,
tylko w okienku. Moze sie okazac ze wiesza sie tylko program a nie caly
Windows.
Pozdrawiam Yablon

--
Tomasz Jablonowski aka Yablon           | ICQ:   51956669 |
yablon_at_wasko.pl                         | tel. 0604302804 |