Odp: modem

Autor: GS (grzegorzs_at_go2.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 10:15:54 MET DST

Użytkownik Czapla <czapla_at_insite.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9n5t5r$1l2$2_at_news.tpi.pl...
> oprocz win me zainstalowalem win 2000;
> 1.) pod 2000 nie chce mi sie zainstalowac modem (pentagram Omen 56 pci) -
> nie
> pasuje mu zaden sterownik z orginalnej plyty mimo ze w instrukcji pisza ze
> ma pracowac w tym systemie
> 2) domyslnie laduje sie 2000 - czy mozna to zmienic na domyslnie ME
> co robic?
> pozdrawiam
> Michal
>
> Witam
1. Nie mialem kontaktu z modemami Pentegram, wiec moge tylko napisac, ze
czsami jezeli nie pasuje zaden sterownik to modem moze byc uszkodzony lub
nalezy poszukac innych sterownikow w internecie.
2. Mozna ustawic, ktory system ma sie pierwszy ladowac, trzeba tylko
pogrzebac w win2000 (sciezki nie podam bo nie pamietam). Mozna tez tam
ustaiwc po jakim czasie domyslnie ustawiony system bedzie sie uruchamial.