Problem z dźwiękiem - ponownie

Autor: Piter (pmatej_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 09:36:41 MET DST

Witam Szanownych Grupowiczów !!!

(sorki że piszę ponownie ale nie uzyskałem poprzednio odpowiedzi ;-)) )

Problem polega na tym, że podczas uruchamiania niektórych gier
(np: Avp, F-86 Sabre) dźwięk się krzaczy, tzn. albo słychać trzeszczenie,
albo jest b. zniekształcony. Początkowo myślałem że gierki są walnięte
ale podobny problem zauważyłem odpalając program "Final Reality"
Dźwięk się krzaczył a program wyraźnie zwalniał w momencie nakładania textur
na bryły. Co może być tego przyczyną?

Mój konfig:
FIC 503+ (MVP3) 1 MB cache
AMD K6-2 500MHz
128 MB
8,4 GB Fujitsu
GF-2 MX-400/32MB
DVD TOSHIBA 16/40
SB 128 PCI
Fly View 98 FM
Win ME, DirectX 8.1, 4 in 1 v4.32

Nowe stery do grafiki nic nie pomogły, a nie mogę znaleźć sterowników
do SB dedykowanych pod WinME
Czy problem dotyczy bardziej k. dźwiękowej czy graficznej?
Dzięki za wszelkią pomoc
Pozdro

BTW. Gdzie można znaleźć opis ustawień oferowanych przez k. graf
(najlepiej po polsku ;-)) )