Re: karta TV Stereo N i c a m + Fm

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 08:32:27 MET DST

Użytkownik Piotr <tobot_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9n64j9$fh4$1_at_news.tpi.pl...
> Ma ktoś z szanownych takową? Jaką? (Chodzi o doświadczenia z użytkowania.)
> lektury naszej prasy wiem, że najlepiej jeśli miałaby s p r z ę t o w y
> dekoder MPEG i możliwość nagrywania w rozdzielczości coś około 700 x
500...
> Chętnie poczytam wszelkie opinie!

jeśli chodzi o karte TV to np. AverMedia TV Phone 98
(jest z Nicam - sam mam TV Capture 98)
a co do sprzętowego "wspomagania" (nie dekoder) to ATi All-In-Wonder
(powinna mieć też Nicam)
a dekodera MPEG razem z tunerem TV nie widziałem