Athlon a GeForce ?

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 07:40:17 MET DST

Witam,

Byc moze niektorzy juz wiedza, iz przymiezam sie do kupna
Athlona 1.4Ghz. Ale narodzilo mi sie kolejne pytanie. Czy
majac plyte na SiS735 + Athlona 1.4Ghz szybkosc 3D nie
bedzie "zatykala" sie na najgorszym ogniwie maszyny, ktorej
piecze nad grafika sprawuje Asus v7700 GeForce2 GTS ?
A moze GeForce ten nie rozprostuje na tym komputerze
jeszcze pelnych skrzydel? Jak ma sie wydajnosc grafiki do
szybkosci procesora i plyty glownej w roznych rozdzielczosciach?
Najbardziej interesuje mnie 1024x768x32.

Pozdrawiam
Piotrek