Re: POTRZEBUJE OPINI !!!!!

Autor: raku (raku_at_prz-rzeszow.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 00:25:59 MET DST

>E tam, giercowac sie da i bez Liveware'a. Nie zauwazylem, by byl jakis
>problem z EAXem, konfiguracje glosnikow tez sie dalo zmienic po
>wygrzebaniu z instalacji ichniego Mixera.

mówisz?
i masz obsługe 3D w eax, działanie 4 głośników i te wszystkie brzmienia z
ixera na standardowych driverach z win2k?
jeśli tak, to chyba też spróbuję

>BTW: mam najstarszy model Live'a, jeden z pierwszych jakie sie w ogole na
>rynku pokazaly -- moze te problemy o ktorych piszesz sa zwiazane tylko z
>nowymi wersjami tej karty? Masz mozliwosc wypozyczyc od kogos starego
>Live'a i przetestowac?

kupowałem 2 lata temu (live value oem) - nie mam żadnej instrukcji, a nie
che mi się kompa przewracać na bok, żeby oznaczenia przeczytać (musiałbym
kartę wykręcać)
starej karty też nie zdobędę - raczej nikt ze znajomych nie posiada

--
*-*-*-*-*
raku