czyszczenie nagrywarki

Autor: raku (raku_at_prz-rzeszow.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 00:14:36 MET DST

Nie tak dawno temu pisałem o padzie nagrywarki (LG).
Problem był taki, że przestała wogóle czytać wszelkiego rodzaju płyty.
Z tego co wiem, wystarczy czyszczenie soczewki i ewentualnie regulacja
lasera (kalibracja).
Problem jest taki, że to kosztuje ponad 50-70zł (przynajmniej tyle kumpel
kiedys płacił), a ja jestem biednym studentem przed kampanią wrześniową na
dodatek :-(

Mam jednak kumpla, który skutecznie naprawił kilka odtwarzaczy audio cd i
zaoferował, że mógłby spróbować poczyścić moją nagrywarę - mam tu pytanie:
Czy czyszczenie i kalibracja nagrywarki wyglada identycznie jak wspomnianego
odtwarzacza audio? (kumpel mówił, że czyścić trzeba czymś odpowiednim /to
oczywiste, gość się na tym zna/, a kalibracja to kręcenie odrobinkę małym
pokrętełkiem i sprawdzanie czy juz działa - w ten sposób uratował kilka
odtwarzaczy)

--
*-*-*-*-*
raku