kabel ide

Autor: PePe (piotr_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 23:39:06 MET DST

mam takie pytanko. patrzylem na kable ide pod katem ulepszenia przeplywu
powietrza i wymyslilem, ze duzo tasmy jest w srodku zbedne, w sensie chodzi
mi o czesc miedzy wtyczkami wpinanymi do napedow.

bo jest sobie tak
plyta glowna

|-urzadzenie 1
*
*
*
|-urzadzenie 2
a skoro mam powiedzmy 2 twarde jeden obok drugiego zamontowany, to fragment
(*) moge wyciac.

cwiczylem juz zakladanie wtyczek i jest ok, wiec:
czy jest okreslona _minimalna_ dlugosc fragmentu, ktory oznaczylem *? bo
moze sa jakies inter.. znaczy ze zaklocenia jakies czy inna cholera...

ewentualnie jakby ktos mial jakis link do opisu 'formalnego' standardu tasmy
(eee... na pewno jest cos takiego, nie? ale nie bardzo wiem, gdzie
szukac...)

dzieki

ps. fut: pl.comp.pecet.

--