Re: Czy Riva TNT2 M64 musi miec wiatrak?

Autor: Misza (dj_misza_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 20:48:11 MET DST

PITT wrote:

> Bo tak glosno dzialal ze musialem go wylaczyc (czasem nawet ledwo sie
> krecil). Chcialbym sie dowiedziec czy potrzebny jest wiatrak do tej karty,
> mimo tego ze byl od nowosci.

Odpowiedź głupia: Nie. Procesor też nie musi mieć. Działa bez doskonale. Tylko
krótko...

A teraz poważnie: Podobną sytuację miałem ze swoim GF2 MX - miałem wiatrak od
nowości, ale ostatnio przestał się kręcić... Jednak mój kumpel miał identyczną
kartę (tylko że Herculesa, a moja jest Daytony) i wiatraka nie ma.
No i moja karta chodziła przez 5 dni bez wiatraka (komputer mam włączony przez
około 12-14 godzin/dobę i działała bezproblemowo (nie popłynęła), ale wiatrak
dzisiaj kupiłem tak-na-wszelki-wypadek. Kosztowało mnie to 18.30PLN i wydaje
mi się sensownym wydatkiem wobec ewentualnej (nawet mało prawdopodobnej)
wymiany spalonej karty...

Z Twoją Rivą powinno być podobnie - bo M64 jest "zubożoną" wersją TNT2, a co
za tym idzie jest mniej wyśrubowana wydajnościowo i nie powinna się grzać tak
jak "prawdziwa" TNT2... ale gwarancji Ci na to nie dam...

--
Michał 'Misza' Krzynowek             dj_misza_at_poczta.onet.pl
"...rozumem nazywamy zdolność istoty do popełniania uczynków