Czy GeForce moze spalic stara plyte (PCCHIPS M570)

Autor: Błażej Cieliński (blazej7_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 18:59:49 MET DST

Zastanawiam sie nad kupnem albo Rivy TNT2, albo jakiego starego, uzywanego
GeForca. Wydaje mi sie jednak, ze z moim starym komputerem moglby nie chciec
wspolpracowac (zwlaszcza, ze mam zasilacz 200W). Slyszalem gdziez, ze
moglby nawet spalic sie caly razem z plyta. Czy ktos moze cos takiego
probowal?

Blazej