pomocy!

Autor: ernest (ernest_at_life.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 20:35:31 MET DST

witam,

znowoz potrzebna jest mi natychmiastowa pomoc...
siedze nad nowym komputerem i ni w zab nie moge zrobic, zeby dzialal bez
problemu. przy uruchamianiu piszczy trzy razy, co w instrukcji jest
oznaczone jako problemy z procesorem. po trzech piskach wchodzi do biosu i
`wywala` blad:

during the last boot up your system hang for an inproper cpu internal
frequency setting. your system is now working in safe mode. make sure that
cpu speed conform to the specification of your cpu.

moj cpu (kolegi dokladnie) to pentium 4 / 1400 MHz. ustawiam go biosie albo
recznie (nie ma roznicy- blad zawsze jest ten sam) w ten sposob:

cpu internal frequency: 1400 MHz (to wynik :-)
cpu freq. multiple: 14.0x
cpu front side bus freq.: 100

no i co mu nie pasuje, niechno ktos mi powie...

z gory dzieki za szybka odpowiedz,
pozdrawiam,
ernest