Kolor obudowy ;)

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 20:17:14 MET DST

Witam!

Taki małe pytanko natury kosmetycznej. Otóż jak wiadomo nagrywarki TEAC
możemy dostać w wersji 'light gray' i 'PS/2 white' (te drugie mają 002 w
oznaczeniu). No dobra, a jaki mam kolor obudowy? :) Mam Enlighta, z tego
co pamiętam 723x - na stronach w/w firmy nic o kolorze nie znalazłem :-/
Ktoś może wie i się tym podzieli? :)

ps. nie żeby to miało nie wiadomo jakie znaczenie, ale skoro mogę wybrać z
takich dwóch to wolę wybrać sobie pod kolor obudowy :o)

--
pozdrawiam,
Andrzej