problem z abitem bx133raid

Autor: Marcin Bugajski (babayaga123_at_willow.iie.pz.zgora.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 18:51:18 MET DST

Czoem!

Nie dalem rady przekopac sie przez wszystkie posty wiec mam nadzieje ze nie
bede sie powtarzal:)
Well - mam takowy problemik ...
Popelnilem Abita 133bx raid - fcpga + celeron 800. Wszystko byloby extra,
gdyby nie to ze gryzie sie z moim voodoo banshie(raven quantum3d). Objawy sa
takie ze wszytkie ikonki robia sie biale, lub komp spowalnia do predkosci
486 i wszystko strasznie powoli odswierza:( (Takie efekty wystepuja pod 95
i 98 - inne systemy nie testowalem) Efekty co jakis czas - nie non stop.
Moja poprzednia plyta radzila soebie nieco lepiej z ta karta - tj bez
objawow opisanych wyzej. Uzywalem sterownikow oryginalnych , potem
zalecanych(3dfx - 1.04) i dalej to samo:(((
Dla wiekszej jasnosci - mam do tego awe64 na isa, sieciofke winbonda, dysk
ibm, 128ram.
Obecnie wstawilem sobie starego sisa i jak na razie jest ok.
Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

Pytanko nr2 - bylo juz pamietam na grupie poruszane - ale nie pamietam
dokladnie wnioskow... potrzebuje dobrego i co najwazniejsze cichego coolera
na procka - wyzej wymienionego celka. Co polecacie?

pozdrawiam

Marcin