WinDVD3 (full), SB Live! 5.1 oraz Win2000 - cholerny problem :(

Autor: Kaczo (kaczo_at_ANTYSPAM.interweb.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 17:35:59 MET DST

Mam pelna wersje WinDVD3 oraz PowerDVD... Niestety oba programy nie
pozwalaja mi na odtwarzanie dzwieku 5.1 (mam SB Live! 5.1). PowerDVD nie
ma takiej opcji (max 4 glosniki i nie lubie tego progzu) natomiast
WinDVD3 umozliwia mi wlaczenie, lecz nadal dzwiek to stereo (lub quadro
juz sam nie wiem) w kazdym badz razie dialogi slychac na wszystkich 4
glosnikach (centralny jest off). Problem jest tym dziwniejszy, gdyz po
ripie pliku .vob na dysk i otwarciu go przez WMP6.4 dzwiek idzie
poprawnie... Po zainstalowaniu DVD Genie jakims cudem udalo mi sie ten
dzwiek uaktywnic lecz pojawil sie blue screen z bledem emu10k1f.dll czy
podobna nazwa (w kazdym badz razie jest to napewno blad sterownika
Live!) i winda sie zrestartowala. Od tego czasu the end - blad pliku
ntoskrnl.exe i musialem instalowac win2000 od nowa i przywracac z kopii
zapasowej... Wkurza mnie to, gdyz za drugim razem bylo to samo (juz wole
z tym dvdgenie nie ryzykowac) i musialem po raz kolejny robic install...
Moze ktos z was mial podobny problem???