Re: kupuje proca

Autor: Łukasz (szybol_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 17:01:43 MET DST

> [...] (tb 1ghz szyna 100 - będzie siedział
> w abicie kt7). jeśli nie ukręcę go na jakieś
> 1200, to taka zamiana chyba nie ma
> większego sensu.[...]

No właśnie, ja też zamierzam przesadzić się na Athlona. Obecnie mam Durona
600 na Abicie KT7-Raid. Procesor dobrze się podkręca, działa stabilnie na
880Mhz (110x8.0), spokojnie też pójdzie nieco powyżej 1 Ghz, a i z
temperaturą nie ma problemu (ok. 50 st. przy 880 Mhz podczas intensywnej
pracy). Zastanawiam się czy rzeczywiście warto zmieniać proca. Jeśli tak to
pewnie na co najmniej Athlona 1.2Ghz, bo przy niższym wzrost wydajności
będzie chyba niewielki. A przecież Athlony bardziej się grzeją, pracują na
wyższym napięciu niż Duron (czyt. potrzebują więcej mocy), nie mówiąc już o
tym, że podkręca się je trudniej. A zatem: jak to dokładnie jest z tą
wydajnością Athlonów? Czy w porównaniu do Duronów są rzeczywiście
zauważalnie lepsze i warto się na nie przesiąść? Jeśli tak, to jakiego
Athlona wybrać by uzyskać realną poprawę szybkości?

--
Łukasz Szybowicz
szybol_at_poczta.fm