Re: AMD + VIA = PLYTA ?!?

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 17:05:03 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:
> Jednak serwisy sprzętowe testujące tego ECSa twierdziły, że "mordercze"
> całonocne testy benchmarkami przechodził bez problemu

mi chodzi o poważne testy, choćby tydzień pracy przy obciążonym systemie

> Jak na razie nie słyszałem, ale jeszcze jest za krótko na rynku, aby
> wszyscy ze wszystkim go potestowali.

eh, więc muszę czekać z kupnem płytki
zresztą ASUS mógłby się SIS 735 zainteresować, tylko, że wtedy kolejne 2
miesiące trzeba będzie czekać na testy...

--
You've seen them walking on the water
You've seen flying through the sky