Re: Plyta glowna pod Athlona 1.2GHz/266

Autor: ufuk (ufukw_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 14:39:32 MET DST

Użytkownik promax <promax_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9n56bq$5ek$1_at_news.lublin.pl...

> jestem w trakcie zakupu Ahlona 1333 i sam wybrałem sobie abita (poprzednio
> miałem BE-6),
> po konsultacjach w znajomym serwisie "kazano" mi zmienić na inną bo na
> abicie nie można schłodzić procka i mają dużo zwrotów,
> w sklepie oczywiście wszystko było ok
> pozdr.

no wlasnie sie tak zastanawiam, bo wszyscy gadaja na abita a ja sam mialem w
ciagu 2 lat 4 plyty abita i do tego zlozylem kupe komputerow na abitach i
jakos NAPRAWDE nigdy nie mialem z nimi problemu, IMHO jedyna ich wada to
cena

pozdro
ufuk