Re: Obudowa do Abita KT7-A Raid

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 05 Sep 2001 - 14:32:32 MET DST

> Witam,
> Poszukuje obudowy do plyty Abit KT-7A Raid.
> Obecnie mam CodeGen'a 6013.
> Niestety wiecej urzaden tu sie nie zmiesci
> (mam 2 hdd i 2 CD) a chce zamontowac jeszcze kilka.
> Chodzi mi o dobra obudowe max wymiary:
> wys.600mm,szer.200mm,gleb.450 - 550mm.
> Cena tez w miare realna, do okolo 300zl.
> serdecznie pozdrawiam
> waldi
> waldis_at_enter.net.pl

Mojim marzeniem jest obudowa:
300W
4xduże wejścia pod napędy 5,1/4"
glęboka min 440 mm
Posiadam także płytę Abita - duż acholera.
Szukam od tygodnia - znalazłem po 2 dniach:
Firma: ModeCom
Model: Prostation gł. 460mm - moja płyta wejdzi i napędy nie bedą kolidowały
cena: widziałem po 320 PLn
ale mogłbym miec ją za ok. 280 PLn
TYLKO jedno ale :(
Już tej obudowy nie dostane nigdzi a za przesyłki w ysyłkowych sklepach nie
chcę placić.
ALE DOBRA wiadomośc:
13 wrześnie (14,15 dostępne w sklepach) przybywa transport z ową obudową.
Wsadzą do niej nowy zasilacz ten co obecnie w modeli Fiell V (pod P4) w sumie
na cholere mi tak ale cóż
Dodatkowo dorzuca jeden wentylator do obudowy w wyposarzeniu standardowym.
A cena....
Otóż ma wzrosnąć 2 USD na sztuce ale pewnie w cenie dla inportera więc licze żę
podrożeje o jakieś 10 PLN
Poczekam bo warto...

Firma ModeCom (www.modecom.com.pl) posiada ponadto jeszczę inne ciekawe modele.
Szczególne polecam uwadze model Mirror głębokość 480mm - tą lustrzaną ozdobę
można obrócić na druga stonę która jest czarna i odbłyskowa jak strona
lustrzana.
Pozdruffka
adadur