Re: Klej termoprzewodzącący

Autor: qaczorQwak (rydberg_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 14:02:30 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
> Kup radiator nakładany przez ramkę -- wkładasz w ramkę procesor, na to
> radiator, przykręcasz śrubkami i cały zestaw wkładasz w socket. Długi
> czas używałem takiego patentu i byłem z tego bardzo zadowolony.

Wydaje mi się, że miałem coś podobnego na Pentium 60. Na procesor zakładałem
uchwyt z dziurą w środku. W tą dziurę wkręcałem radiator, a do niego już
śrubkami przykręcałem wentylator. Niestety spotkało ten układ to samo, co
gniazdo z Cyrixem - za mocno przykręciłem radiator i uchwyt popękał - chyba
jestem skazany na klej.

BTW, jeszcze czegoś takiego nie znalazłem; kleju też nie.

Pozdrawiam