Re: Jaka kieszen do HDD?

Autor: M.M. (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 11:52:56 MET DST

bikej napisał(a):

> "!!! X-RAV !!!" <xrav_at_elmont-waw.com.pl> wrote in message
>
> Jeśli chodzi o samą obudowę to polecam typ ADAX. Optimusy są badziewne -
> plastikowe i cieżko się otwierają.

Polecam kieszenie typu RH (standard optimusa) mają zamykanie na kluczyk i
tranzystorowy bezpiecznik przeciwprzepięciowy - mam postawioną na nich całą
pracownię studencką. Dyski są non stop wkładane i wyciągane - każdy zatrzask by
zedchł. tylko trzeba poszukać modelu (bodaj RH6 albo 10) w którym przekręcenie
kluczyka odcina zasilanie dysku.
Pozdrawiam MACIEK