Re: problem z geforcem 2 mx 400

Autor: Anubis (amulet_at_interia.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 08:29:23 MET DST

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_poland.com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Pawel F." <sam-wiesz-kto_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> >

> no wlasnie NO NAME pewnie i masz powod by kupic cos markowego (i tak
matrox
> ma najlepsza jakosc obrazu)
> z 2 strony masz profesionlany monitor ?

Kiedys byl artykul o nowych normach, chodzilo o to ze po ok 96 roku zaczeli
zawezac pasmo sygnalowe RGB montujac na kartach dodatkowe filtry zeby nie
powodowac zaklucen. Ograniczenie pasma powodowalo pogorszenie sie jakosci
obrazu na wyzszych czestotliwosciach. Filtry te mozna wylutowac domowym
sposobem:)))
Ja zrobilem to np z moja starawa Virge ale efektu nie zauwazylem, filtry
znajduja sie przy zlaczu RGB (wyjscie karty) w postaci 4 filtrow (takie
grafitowe podobne do rezystorow lub diod) i kondensatorow powieszchniowych.
Pozdrawiam