Re: Jak to jest z tymi monitorami LCD?

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_bp.com.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 07:59:30 MET DST

On Tue, 4 Sep 2001 23:35:51 +0200, "Rafal Neumann"
<neumann_at_skrzynka.pl> wrote:

>Sprzedawca w sklepie twierdzi ze nawet jak sa 'marte pixele' to ich prawie
>nie widac i w ogole nie przeszkadzaja w pracy
>czy moze sie ktos kto takie zjawisko widzial wypowiedziec?

Ja widze, ale jeszcze gorsze sa /hmm, zywe?/ pixele, ktore sie caly
czas swieca. Takie uszkodzenie tez wchodzi w gre.

milego dnia zycze
hej

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski            http://www.torun.pdi.net/~macias/
WSZELKIE opinie wyrazone w tym liscie prezentuja wylacznie poglady wyzej