Re: Wariujący CD-ROM LG 52x

Autor: PoEl (P.Poplawski_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 02:23:38 MET DST

Użytkownik "Mariusz Korodaj" <mk_at_dgu.pl> napisał w wiadomości

> Jaka płyta?
kabelek 40 żyłowy (napęd obsługuje tylko PIO4), podłączony do drugiego
kanału jako jedyne urządzenie na tym kanale, na drugim kanale jest jeden
twardziel Western Digital (w pierwszym kompie 20GB z ULTRA ATA100, w drugim
kompie 6GB z UDMA2)

Użytkownik PoEl <P.Poplawski_at_elka.pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9n0v1f$n2n$1_at_news.tpi.pl...

Taki wkurzający problem, CD-ROM jak w temacie potrafi zająć cały kanał IDE,
tak, że w przypadku instalowania jakiegoś softu z płyty, lub po prostu przy
kopiowaniu plików na dysk system operacyjny stwierdza, że nie ma dostępu do
dysku twardego i sie wiesza, albo pozwala na dalszą pracę. CD-ROM w trybie
PIO4 na własnej taśmie (jest sam),
próbowałem w kompie z dyskiem na pierwszym kanale w trybie Ultra ATA 100 i
innym kompie z dyskiem twardym w trybie (też na pierwszym kanale) w trybie
UDMA2 i to samo.
Jeżeli wiecie o co chodzi to dajcie znać, bo wymienić mi go nie chcą.