Re: Transmisja laptop-stacjonarny!??

Autor: D.Z. (123_at_abc.def)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 01:32:10 MET DST

On Tue, 4 Sep 2001 11:43:15 +0200, "Jan Mika" <janmika_at_priv5.onet.pl>
wrote:

>czesc,
>
>mam pytanie:
>
>posiadam laptopa Celeron 400 z Win 95 i potrzebuje przerzucic caly dysk
>twardy na komputer stacjonarny.
>W obu komputerach mam port USB, ale na Win 98 laptop czesto sie wieszal,
>wiec przeinstalowalem na Win 95 i od tanmetgo czasu (ponad rok)
>wiesza sie b. rzadko. Szkopul w tym, ze Win 95 nie obsluguje USB, wiec
>(chyba) niemozliwe bedzie skorzystanie z lacza USB!
>
>Jaki jest najlepszy sposob na transmisje danych miedzy laptopem a kompem
>stacjonarnym w powyzszej sytuacji???

> [...]
kwestia ile kasy chcesz na to przeznaczyc
kabelkiem usb maz 12 Mbit -troszke to potrwa kabel ok $40 i wiecej
plus ograniczenie ww dlugosci kabla
polacz je siecia karta do laptopa 10/100 Mbit ok $30 plus karta do
desktopa ok $10 i kabel - zalety to szybkosc prawie 10x co usb i duzo
wieksze odleglosci
przejsciowka do twardziela- rozwiazanie mozliwe ale prawdopodobnie
wczesniej czy pozniej i tak bedziesz chcial polaczyc komputery w siec