Re: Plyty SONO - oplaca sie kupic??

Autor: specman (specman_at_wp.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 00:10:18 MET DST

Użytkownik Michał Czerniak <Michal.Czerniak_at_perfopol.com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9n2e7d$1l8$1_at_news.tpi.pl...
> Użytkownik "Marek Matuła" <marek.matula_at_empik.com> napisał w wiadomości
> [...]
> Miałem okazje zmontować kilka komputerów na SONO Hawk VK2208 i nie miałem
> nimi najmnieszych problemów. Pracują szybko i stabilnie. W sumi jest to
taki
> lepszy ECS.

Nie znam płyt SONO, ta firma nie ma żadnej marki i porównywanie do ECS jest
nieporozumieniem, testy płyt ECS można znaleźć wszędzie, a na ich stronie
jest rozbudowany support .W dodatku ECS są tańsze, a więc chyba nie warto
kupować SONO.

pozdrawiam