Re: AMD + VIA = PLYTA ?!?

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 23:28:49 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:
> Bo jest lepszy (szybszy) od mostka AMD i ma relatywnie bardziej
> dopracowane sterowniki. Poza tym jest tańszy. Nie wiem czemu masz taką
> awersję do VIA i tak uwielbiasz AMD -- wbrew pozorom VIA ma często lepsze
> rozwiązania chipsetowe niż AMD :)

czy z VIA686B nie ma Poważnych Problemów?
BTW czy wiadomo już coś więcej o SIS 735? widziałem dawno temu strony z
porównaniem wydajności, ale mi chodzi o stabilność - np. czy da się używać
kilka dni bez zwisu (naprawdę używać, a nie oglądać wygaszacz ekranu).
Czy są znane jakieś problemy SIS 735 + inny sprzęt (Live, Voodoo, cokolwiek) ?

--
Did you ever believe in your dreams before
Were you always afraid of the dark