Dlaczego....

Autor: Robert K. (rkosacki_at_writeme.com)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 23:08:58 MET DST

Czesc
1.Dlaczego moj komp restrartuje sie sam w momencie, gdy kiedy mu brakuje ok.
5 sekund, zeby na nim moc normalnie pracowac?
Po tym restarcie wlacza sie oczywiscie Scandisk.
Sytuacja wystepuje od chwili zakupu z czestotliwoscia ok. 5 razy na 10.
Komp jest jeszcze na gwarancji.
Wgrywalem dwa razy Windowsy i nie pomoglo.
Wiem, ze najprosciej jest oddac do 'naprawy' gwarancyjnej, ale nie chcialby
zeby ktos mial wglad w moje wlasne pliki.
A moze to BIOS?

2. Co zrobic, zeby nikt nie mogl odzyskac moich wlasnych plikow?
Mam na mysli sytuacje, w ktorej kopiuje je na drugi komputer, bo przeciez
mozna je chyba odzyskac jakims programem?

Robert K.