abit be6 i celeron 2

Autor: Wojtek Kułażyński (muciass_at_2com.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 17:29:46 MET DST

Mam takie pytanko: posiadam abita BE6. Obecnie pracuje na celeronie 433
podkrecam go w miare potrzeb. Mysle jednak o zmianie go na troszke szybszy.
Tylko teraz nie wiem, czy sprzedawac plyte i procka i kupowac durona, czy
moze moglbym, wpakowac tu po prostu tylko nowego proca-bo plyte mam dobra.
Tylko teraz celerona tam jusz nie zamierzam kupowac, a nie wiem czy celeron
2 wejdzie mi do plyty??? Chodzi o to czy te "cielaki" maja jakies inne
wejscie czy takie jak celerony 1??? Bo jesli maja te same to wgralbym nowego
biosa i mysle ze byloby po sprawie.

--
Pozdroofka:
               Muciass Ass        muciass_at_2com.pl