Re: Stara p³yta i dysk 40G

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 22:28:31 MET DST

Hej
<iguasu_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Mam bios z 98 roku jedyny jaki jest dostêpny, w internecie jest ten sam.
> Wiêc mo¿e napisaæ do Asusa, zeby napisali nowy :-)
> Anka
Mam podobny problem z PcChipsem M726 - tez widzi 32 GB. Teoretycznie wiem co
zrobic, chociaz jeszcze nie probowalem. Trzeba znale¿æ program z cyklu
Ontrack Disk Manager, prawdopodobnie jest na stronie Fujitsu (ja do mojego
Samsunga znalazlem). Przeczytac dokladne instrukcje jak sie to instaluje.
Przestawic zworki na dysku zeby byl mniejszy - najprawdopodobniej ma tak±
mo¿liwo¶æ-zainstalowac Ontracka i podskoczyc 3x z rado¶ci ze dziala. On
zapisze sie jakos wboot sektorze czy gdzies tak i udostêpni caly dysk,
chocby plyta go nie widziala.
Sam sie jeszcze za to nie wzi±lem gdyz pozyczylem komus moj drugi dysk i nie
mam na co zrzucic swoich rzeczy. Nie wiem czy instalacja Ontracka wymazuje
zawartosc dysku, przypuszczam ze nie ale lepiej sie zabezpieczyc.

--
Pozdrovionka
Speedy