Re: Do użytkowników ISDN

Autor: Piotrek (piotrek_at_duo.com.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 21:22:46 MET DST

> Witam
> Poczytałem w CHIPie o ISDN i czort mnie kusi aby zamienić swoją linię na coś
> takiego. Może ktoś to już przerabiał. Proszę o wrażenia. Interesuje mnie
> szczególnie jak ma się prędkość połączenia i transfer (w porównaniu do
> modemu oczywiście)

Mamy to w pracy.
NIE POLECAM jesli nie wykupisz platnego dialupu.
Dodzwaniajac sie isdnowo przez tepse absolutnie
nie odczujesz roznicy i jestem pewien, ze ja laczac sie
przez HomeNet www.homenet.pl bede miec pare razy
lepszy transfer od Ciebie na analogowym modemie :)
(sprawdzone)

Pozdrawiam
Piotrek