Re: Pecet - dziadostwo dla majsterkowiczow.

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 20:01:36 MET DST

Niejaki(a) Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> w
grupie pl.comp.pecet doznal(a) olsnienia i napisal(a):

> Slabo szukales -- Pine jest i pod Linuxa i pod Windows...

khem... a wiesz jak durnie wygladaja jakies binarki linusiowe w trybie
graficznym win2k? daj se siana ;) probowalem m.in. bitchx, mutt'a i malo
szlag mnie nie trafil, bo sie toto ladowalo 10 sekund a pinga do tej
palikacji to mialem z sekunde ;P

> P, PPNMSP ;)

WTF? :)

--